PDA

PDA
Pembe Domates Ağı, Logo üzerine tıklayarak PDA ana sayfasına gidebilirsiniz... "Pembe Domates Ağı" (PDA): 2006 yılında Avniye ve Mehmet Ata Tansuğ'un bir İstanbul apartmanının balkonundaki "Evde Pembe Domates Serüveni " ile başlayan; daha sonra Türkiye'deki evladiyelik ("heirloom") doğal pembe domateslere sahip çıkarak, onları yine doğal yöntemlerle evlerinin balkon veya bahçelerinde yaşatmaya karar verenlerin katılımıyla oluşan ve genişleyen toplumsal ağ...

20 Mart 2009 Cuma

Az daha kaybediyordum... "Çok susamışlar."



Filizleri sulama konusunda toprağı kurutmak, ancak filizleri kurutmamak derecesinde cimri davrandığımı daha önce belirtmiştim. Fakat bu konuda fazla cimri davranmış olmalıyım ki, dün sabah filizleri kontrol ettiğimde üç tanesinin susuzluktan boyunlarını büktüğünü gördün.


Doğal olarak hemen suladım. Akşam kontrol ettiğimde filizlerin yeniden canlanmış olduğunu görerek derin bir ohh çektim. Az kalsın filizleri kaybediyordum.

Demek ki neymiş... Cimriliğinde bir sınırı varmış. Kıraç domates yetiştireceğim diye filizleri kurutmamak gerekiyormuş.

Hiç yorum yok: