PDA

PDA
Pembe Domates Ağı, Logo üzerine tıklayarak PDA ana sayfasına gidebilirsiniz... "Pembe Domates Ağı" (PDA): 2006 yılında Avniye ve Mehmet Ata Tansuğ'un bir İstanbul apartmanının balkonundaki "Evde Pembe Domates Serüveni " ile başlayan; daha sonra Türkiye'deki evladiyelik ("heirloom") doğal pembe domateslere sahip çıkarak, onları yine doğal yöntemlerle evlerinin balkon veya bahçelerinde yaşatmaya karar verenlerin katılımıyla oluşan ve genişleyen toplumsal ağ...

29 Mart 2009 Pazar

İlk filizimi şaşırttım...


Viol benzeri browni kabında ektiğim tohumlardan çıkan pembelerimden ikisi aynı yuvada büyümüşlerdi. Bunlardan bir tanesi diğerine göre daha küçük kalmış ve fazlaca gelişmiyor idi.
Bu nedenle belki erken olmakla birlikte filizi şaşırtmayı denemek istedim. Bunun için küçük bir mısır konservesi kutusunu alarak altını deldim, içerisini torf ile doldurduktan sonra filizi dikkatlice toprağı ile birlikte violden çıkarttıktan sonra yeni kabına yerleştirdim.
Yanda şaşırtma sonrası ilk görüntü yer almakta. Can suyunu da verdikten sonra, suyunu süzdürüp, güneşli pencere kenarındaki yerine koydum. Gelişmede fark olacağını umuyorum.

Hiç yorum yok: